07 czerwca 2014

Holidays is coming

Hej. Po raz kolejny zawitałam tu ja, Lexi. Przez jakiś czas tak pozostanie, ponieważ Monika tu nie zagości. Nie pisałam tego wcześniej, ponieważ nie wiedziałam czy mogę. Tydzień temu Monika miała wypadek. Przechodząc na pasach potrącił ją samochód. Na szczęście nic "bardzo" poważnego się nie stało, jednak jest w szpitalu, miała operację i jest jej teraz bardzo ciężko. Choć nie pisze postów to i tak czyta bloga i z pewnością się ucieszy jeśli napiszecie jej coś miłego w komentarzach. Czytelnicy dużo dla niej znaczą. :) 



 Moim fotografem, który jest na jednym ze zdjęć jest Aneta, moja kuzynka i sąsiadka, którą serdecznie pozdrawiam, niedługo zobaczycie post o nas. Nic więcej nie zdradzę :)
Nie miałam pomysłu na żaden post tematyczny, więc jest to zwykły post lifestyle. Robi się coraz cieplej co oznacza, że już coraz bliżej do...do czego? Do WAKACJI!! Jeszcze tylko niecały miesiąc, który bardzo szybko zleci. Tak naprawdę, moje wakacje zaczynają się po wystawieniu ocen, czyli 16 czerwca. Resztę dni będzie bardzo miłych, ponieważ przychodząc ze szkoły nie trzeba się niczego uczyć. Można odpocząć, iść na basen lub pokąpać się w swoim. Ja już mam basen, dzisiaj została nalana woda, czekam tylko aż będzie "ciepła" xd. Ludzie dzielą się na dwa rodzaje: tych co potrafią pływać w zimnej wodzie i tych którzy nigdy do takiej nie wejdą. Ja jestem zdecydowanie z tych drugich. Jeśli już wejdę do takiej wody to nie na długo, bo po chwili mam sine usta i cała się trzęsę. Wyglądam wtedy jak zombie. 


Też nie możecie się doczekać wakacji? Pływacie już w basenie? 

13 komentarzy:

  1. Ja już chcę wakacje ! :D
    Monisiu zdrowiej nam szybciutko . Całuski :** :3
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na wakacje jak każdy i z niecierpliwością odliczam dni do nich. Niestety teraz najgorszy okres w szkole, poprawy i poprawy. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    http://asku-vlog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) mam nadzieje że Monika szybko wyzdrowieje

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie moge się doczekaać wakacji!!! Miki zdrowiej nam szybciutko !

    OdpowiedzUsuń
  5. moje wakacje też zaczynaja sie 16 czerwca xdd dużo zdrowia Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super post, jesteś śliczna. Ty też Miki dużo dla nas znaczysz :) duuużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne fotki ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. o jeju, pozdrów Monike od nas, mamy nadzieje, że wróci do zdrówka, biedna :c
    Moje wakacje zaczynają się już 18, a właściwie 17, bo 18 mamy Dzień dziecka (taak, wiem spóźniony, no ale cóż XD) i turniej, a później od czwartku w ogóle nie idziemy do szkoły bo dyrektor tak zadecydował i przychodzimy tylko 27 hihi ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry z niej fotograf,śliczne zdjęcia.Piękny design,śliczna jesteś.Zdrowia ;<


    MÓJ BLOG ZALEŻY MI

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę zdrówka Monice! :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się miewa Monika? :) KIedy post? Życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lexi, jesteś bardzo chuda.

    OdpowiedzUsuń