17 kwietnia 2014

100 faktów o nas

Hej, hej. Na dobry początek, myślę, że powinniście nas lepiej poznać. Chyba na każdym blogu znajduję się taki post, co nie oznacza, że i my nie możemy takiego posta napisać. Bardzo lubimy czytać takie posty, ponieważ zawsze się przy nich dobrze bawimy.   


1. W podstawówce zawsze wychodziłam z czerwonym paskiem (chwalę się) 
2. Jak dostawałam złe oceny to płakałam 
3. Oglądam Disney Channel (głównie Violette) 
4. Wierzę w istnienie UFO
5. Uważam, że każdy pies jest podobny do właściciela 
6. Uwielbiam romantyczne filmy 
7. Nie boję się horrorów tylko mojej wyobraźni po nich (dlatego ich nie oglądam) 
8. Jestem belieber ;3 
9. Kocham Miley Cyrus od ZAWSZE 
10. Boję się ciemności 
11. Zawsze wychodząc z łazienki sprawdzam czy może nie zostałam w lustrze 
12. Boję się spłukiwania toalety 
13. Uwielbiam słodycze 
14. Każdy mi mówi że jem jak chomik 
15. Uwielbiam mówić po angielsku
16. Tęsknie za dzieciństwem, za tą moją wielką wyobraźnią, wtedy wszystko wydawało się takie proste
17. Nienawidzę jak ktoś się całuje w miejscu publicznym i to mlaskanie 
18. To jest mój chyba 7 blog 
19. Zaczęłam czytać książkę 
20. Lubię język polski 
21. Bardzo często śpiewam 
22. Uwielbiam spać 
23. Cały czas mi się śni Justin 
24. Jestem niefotogeniczna 
25. Nienawidzę swojego nosa, ust, oczu, włosów i szyi 
26. Jestem BARDZO wrażliwa
27. Lubię Dawida Kwiatkowskiego 
28. Lubię sobie czasem po płakać 
29. Wierzę w chrześcijański ateizm 
30. Nienawidzę się powtarzać 
31. Chodzę bardzo wcześnie spać, a się nie wysypiam 
32. Po dostaniu złej oceny (3,2,1) mam zepsuty cały dzień 
33. Prowadziłam już z 10 pamiętników 
34. Często po szkole idę spać (kocham spać)
35. Kochaam zwierzęta 
36. Mam ustalony grafik na każdy dzień 
37. Raz w życiu spóźniłam się na lekcje 
38. W podstawówce stałam w sklepiku 
39. Jestem zmarzluchem
40. Za szybko się przywiązuje do ludzi
41. Mam niepochamowaną ochotę na truskawki z bitą śmietaną
42. Myślę czasem o samobójstwie xd (Olaaa nie zabijaj się, nie zostawiaj mnie ;[ )
43. Po obejrzeniu płodu arlekina, nigdy nie chcę mieć dzieci
44. Dzieci mnie nie lubią
45. Jestem zazdrosna
46. Nie lubię Wielkanocy
47. Jestem chamska
48. Chciałabym mieć małpkę
49. Mało siedzę przy komputerze
50. Lubię patrzeć w okno




1. Nazywam się Monika, i nikt na mnie nie mówi Miki, oprócz Was :*
2. Nie mam drugiego imienia
3. Nie potrafię jeść w miejscach publicznych
4. Mam "bzika" na punkcie swoich włosów, cały czas je czeszę i poprawiam, bo nigdy się nie potrafią ładnie ułożyć
5. Gdybym urodziła się 3 dni wcześniej, miałabym 15 lat :(
6. Nienawidzę osób które nie mają własnego stylu, chodzą tak bo taka jest "moda"
7. Jestem niska, mam 160 cm
8. Ważę 40 kg. Chcę przytyć !!! (kupię 7 kg, proszę dzwonić pod nr. 567890540)
9. Gdy widzę przejechanego pieska lub kotka na ulicy to płaczę :((
10. Panicznie boję się pobierania krwi, wbijanie igły w żyłę jest dla mnie torturą
11. Kocham Pamiętniki Wampirów. Delena <3
12. Moim marzeniem w dzieciństwie było przemienienie się w syrenę (za dużo H2O)
13. Nienawidzę swojej głowy, nosa i policzków
14. Ostatnio przeglądałam swoje stare zabawki, i bawiłam się lalkami przez ok. 2 godziny
15. Nienawidzę matematyki, nie rozumiem nic. Cały czas zastanawiam się po jakim języku ta nasza nauczycielka mówi
16. Zawsze jestem miła, inni mogą uważać to za podlizywanie, ale ja po prostu nie potrafię być wredna, no chyba że na prawdę trzeba
17. Mnie też dzieci nie lubią, jak się do nich uśmiecham, to one jak z kamienia. CO JA IM ZROBIŁAM ;(
18. W 6 kl. pobiłam się z Olą... Przez przypadek popchnęłam ją na haczyk, zdenerwowała się i kopnęła mnie butem w twarz, a ja oddałam jej, uderzając ją butem w twarz. Miałam rozwalone usta :(
19. Mam chyba z 5 pamiętników
20. Nigdy nie byłam za granicą
21. Jestem mściwa
22. I lojalna
23. Mam psa i kota. Sarę i Gryzię
24. Nie umiem utrzymać równowagi w autobusie, zawsze się przewracam
25. Uwielbiam czytać książki
26. Mój kot sika do prysznica
27. Nie lubię spać do późna, uważam to za marnowanie dnia
28. W podstawówce miałam przezwisko "Dzidka"
29. Jestem realistą
30. Boję się dnia, który może zmienić całe moje życie
31. Często śmieję się sama do siebie, lub, bez powodu
32. Mam niską samoocenę
33. Od początku roku szkolnego zawsze chodzę w rozpuszczonych włosach
34. Mam problem z przecinkami
35. Kocham spać
36. Mam tylko 2 osoby, przy których mogę być w pełni sobą
37. Nie mam zbyt wielu przyjaciół
38. W przyszłości pojadę na Tomorrowland, zobaczycie ! :D
39. Gdy byłam zauroczona w pewnym chłopaku, pisałam w pamiętniku bardzo dziwne rzeczy...
40. Lubię Justina Biebera
41. Jestem niezdecydowana
42. Nienawidzę metaliki i rocka
43. Jestem otwarta na nowe znajomości
44. Jestem perfekcjonistką, wszystko muszę mieć na tip top
45. Szybko się denerwuję
46. Też w podstawówce stałam w sklepiku, razem z Olą
47. Kocham jeść i oglądać filmy
48. Szybko przywiązuję się do rzeczy, miejsc i ludzi
49. Kocham koty
50. Uwielbiam tańczyć i słuchać głośno muzyki

19 komentarzy:

  1. Przeczytałam wszystkie fakty i mamy wiele wspólnego,uwielbiam takie posty :*
    UWIELBIAM WASZEGO BLOGA ♥

    Pictrue-ofme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lexi ja też tylko raz spóźniłam się na lekcje :P Miki ja też jak byłam zauroczona w jednym chłopaku to pisałam w pamiętniku różne rzeczy xD

    Mogę prosić o jeden klik w najnowszym poście? Dla Ciebie chwilka, dla mnie bardzo dużo :)
    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe fakty :) Mamy naprawdę wiele wspólnego :p
    Co powiecie na wspólną obserwację? Dajcie znać u mnie ;**
    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też oglądam Violette, to wciąga ;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju,ja uwielbiam Violettę,chociaż wiele osób tego nie cierpli,grr.... ://
    Mamy dużo wspólnego,też według znajomych jem jak chomik,chociaż nie wiem czemu tak sądzą o.O

    iska-iskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, Lexi ogląda Violettę ;3 Pierwsza blogerka przyzanała się do tego. ( Z tych, które ja czytam ) <3 Też ją uwielbiam ;* Mamy sporo wspólnego ^^

    Zapraszam : http://world-perry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju *-* Naprawdę macie talent do pisania bloga, którego mi brakuję ;c Piszecie świetnie! Polecam, bo blog jest niesamowity! <33 ♥
    http://magiczna-panda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia.....
    Mala-malaaaa.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jestem bardzo podobna z tb Miki mamy bardzo dużo wspólnych faktów, co nie oznacza że z Lexi nie bo teź kilka mam takich samych.
    Macie świetnego bloga powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe fakty, a oprócz tego, Miki ma śliczną bluzę :)

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuję, że kiedyś Wasz blog będzie naprawdę baardzo popularny :D Świetna notka, długa, z sensem :D Mam wiele wspólnego z Lexi, chociażby to że tez jestem Belieber i oglądam Violette :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie posty. Można się naprawdę wiele o was dowiedzieć! :) Bardzo ładne zdjęcia :D

    Zaobserwowałam. może też zaobserwujesz? ; 3
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miki, jesteś śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku jaki super post *^* i do tego razem wyglądacie tak słodko <3

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie razem wyglądacie i bardzo fajny post <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tak samo jak Lexi płakałam kiedyś jak dostawałam złe oceny, a tak jak Miki nie lubie za bardzo dzieci ;)
    obserwuje i licze na rewanż <3

    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń