21 maja 2014

50 things that make me happy

50 things that make me happy, czyli 50 rzeczy, które sprawiają mi radość. Ten post "gnił" w roboczych już baardzo długo, czekałam tylko na ładną pogodę, żeby zrobić zdjęcia i umieścić je w tym poście. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam robić takie listy.

rodzina ✘ przyjaciele ✘ filmy ✘ Abstrachuje ✘ pamiętniki wampirów ✘ szczęście i uśmiech bliskich ✘ dobre ocenki ✘lato ✘ internet ✘ mój pies i kot ✘ mało nauki ✘ dobra książka ✘ chipsy ✘ ogólnie fast foody ✘ nowa piosenka Martina Garrixa ✘ Austin Mahone ✘ przystojni chłopcy ✘ wygłupianie się ✘ nowy obserwator na blogu i instagramie ✘ zakupy ✘ nasi czytelnicy ✘ męskie perfumy ✘ sesje zdjęciowe ✘ sarkazmy ✘ zwierzęta ✘ wycieczki z rodzicami ✘ plaża ✘ woda ✘ zachody słońca ✘ chodzenie z przyjaciółkami po mieście ✘ oglądanie starych zdjęć ✘ komplementy ✘ sny z chłopakami haha ✘ Francisco Lachowski ✘ długie włosy ✘ pewność że zawsze mogę liczyć na przyjaciół ✘ przytulanie ✘ rolki ✘ wspomnienia ✘ naklejki ✘ tumblr ✘widok mojego łóżka po szkole ✘ nowe znajomości ✘ przystojni mulaci ✘ muzyka ✘ prezenty ✘ porządek w pokoju ✘ świeże powietrze ✘ taniec (mimo iż nie umiem tańczyć) wieczorne spacery po plaży 

A jakie są Wasze 3 rzeczy, które sprawiają Wam radość ?

11 komentarzy:

  1. Wiele z tych rzeczy też sprawia mi radość, np. fast goody, wycieczki i plaża. ;3
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mamy wiele wspólnego ;)
    super post

    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że fast foody sprawiają radosc haha xd Bez nich wyglądałabym o wiele lepiej xD

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I love these kind of posts! Everything makes me happy :)
    xoxo
    Fash Fab
    Mozesz jeszcze kliknac na link do moich szortow pod stylizacja do ktorego prowadzi link? Bardzo prosimy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie moge napisac 3 rzeczy za to jedną osobę : mój chłopak ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Wasz blog :*
    rzeczy które sprawiają mi radość:
    taniec ♥ piłka nożna ♥ przyjaciółka

    zapraszamy! http://fajnie-jest-byc-niefotogenicznym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteśmy takie podobne :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta koszulka na zdjęciu i bardzo fajny post http://topgala.blogspot.com/2014/08/friends.html

    OdpowiedzUsuń