28 maja 2014

What I like and I don't like

What I like and I don't like ,czyli co lubię i czego nie lubię
Hej. Dawno tutaj nie zaglądałam, ale zbliża się koniec roku i miałam dużo poprawek, nauki. Okazało się że przyszły tydzień nie będzie inny, będzie jeszcze gorszy. Także życzcie mi powodzenia :)
Na zdjęciach jestem z Kingą i Marysią, pozdrówcie ładnie dziewczynki! (w komentarzach)

Lubię :
# gdy mówi się do mnie zdrobniale, to takie urocze
# gdy ktoś mnie czymś częstuje, jedzeniem najczęściej
# gdy ktoś śmieję się z moich żartów, czuję się wtedy taka fajna xd
# gdy śni mi się Justin, a śni mi się często
# chodzić na zakupy, ale nie jak jest gorąco
# nie mieć dużo nauki, świetne uczucie
# mieć długie paznokcie i nie mieć ochoty ich obgryźć
# przytulać się
# śmiać się, nawet wtedy kiedy nie powinnam
# śpiewać, ale jak nikogo nie ma w pobliżu
# mówić kocham cię, ale takie szczere
# dostawać dobre oceny
# czasem popłakać, to dobrze mi robi
# myśleć o przyszłości
# swój tyłeczek, fajny jest xd
# jeździć na szkolne wycieczki, spać w hotelu
# oglądać filmy i swoje seriale
# dodawać zdjęcia na tumblra
# straszyć ludzi, tzn. takim typowym "bu!"





Nie lubię:
# gdy ktoś mówi na mnie Olka # gdy ktoś na mnie krzyczy, nienawidzę
# gdy ktoś mnie obgaduje
# gdy ktoś jest bardzo miły
# gdy ktoś mi rozkazuje
# gdy ktoś się całuje w miejscu publicznym i to mlaskanie
# nie mieć w co się ubrać
# poprawiać ludzi w wymowie, wgl ludzi którzy niepoprawnie mówią
# swojego lenistwa
# denerwować się, w szkole na przykład
# "wstawać lewą nogą"
# lekcji geografii, nie znam nudniejszej lekcji
# pisać planu dnia, robię to wtedy kiedy mam dużo nauki
# tego że jestem taka wysoka
# mściwych ludzi
# uczucia gdy powstrzymuje się przed powiedzeniem czegoś
# polskich filmów
# jeździć autobusem, ale lubię pociągiem
# mieć brudnych butów
# sprzątać, ale i mieć bałaganu


To na tyle moich lubię, nie lubię. Mam nadzieję że post Wam się spodobał :)
A Wy co lubicie i czego nie lubicie najbardziej?

10 komentarzy:

  1. A ja Ci bardzo zazdroszczę, że jesteś taka wysoka, sama chciałabym taka być. ;c
    karolina-kaarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie nie lubię w sobie tego, że jestem taka niska. ://
    jozeefinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjecia, i ciekawy post. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubię sprzątac i miec bałaganu XD

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, świetne zdjęcia. Nie lubie wieeele rzeczy a lubię też wieeeele. xD
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię kłótni :(

    fotografiazpieknem.blogspot.com
    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No a ja nwm (co jest dziwne) lubię sprzątać. A co do wysokości, to są plusy i minusy. Jestem dość niska i dobrze mi z tym, ale czasami chciałabym być wyższa.
    http://asku-vlog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdj. pozdrawiam Marysie i Kinge

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie: czytać książki i wakacje nie lubie: szkoły i szkoly :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteście śliczne. fajne zdjęcie z I love you :))

    OdpowiedzUsuń